Generic selectors
Exacte overeenkomst
Zoek in titel
Zoek in content
Zoek in artikelen
Zoek in pagina's
Filter by Categories
Bijbel
Communicatie
Creatief
Films
Geek
God
Inspiratie
Internet
iPad
iPhone
Jongeren
Kerk
Leiderschap
Mac OS X
Persoonlijk
Preekkunst
Social Media
Tech
Verhaal
wordpress

Wat als Starbucks marketing deed als de kerk

20 januari 2012

[ba-youtubeflex videoid=”Df696n8BjXY”]

Wat als Starbucks marketing deed als de kerk? Hoe zouden bezoekers aan jouw kerk de dienst ervaren? Zouden initiatieven om hen welkom te heten ook zo gastvrij over komen? Door verschillende van deze concepten te verplaatsen naar een Starbucks zorgt deze korte film van Richard Reising (www.beyondrelevance.com) voor vele eyeopeners.

Wouter van der Toorn
Media Innovator & Art Director bij Jesus.net. Mijn tijd vul ik met nieuwe media, God, geloof, muziek, films. Over al deze zaken publiceer ik op mijn blog.
0 Comments

Wat als Starbucks marketing deed als de …

door Wouter van der Toorn Leestijd: <1 min
0